POKLADNÍ SYSTÉM PRO OPRAVNY A SERVIS
Varianta pokladního systému OBCHODNÍK je vhodná pro opravny a servisy, které jsou spocifické jednak potřebou evidence rozpracovaných zakázek (opravy, skladání kola) a také tím, že v případě montáže nebo kompletace, lze uplatnit sníženou sazbu DPH 10% na díly, které při standardním prodeji jsou v sazbě 21%. Výhodou tohoto řešení je i možnost evidence "kusovníku" ve skladových kartách a tedy následný odpis položek kusovníku ze skladu. Software Obchodník je propojen s pokladnou / pokladnami i e-shopem, takže máte přehled o všech skladových změnách. Řešení vhodné pro jednu prodejnu nebo celou síť prodejen s centrálou (výrobnou, velkoskladem apod.).
CYKLO PRODEJNA - SERVIS
Pokud prodáváte, servisujete a "skládáte" kola, potřebujete evidovat jednotlivé zakázky, jak z hlediska použitých komponent, tak i z hlediska práce a služeb, mít tyto zakázky (účty) otevřené po delší dobu a ve finále je vyúčtovat v hotovosti, kartou nebo fakturou. Všechny potřebné funkce včetně případné změny DPH u komponent použitých při "skládání" je schopna zajistit pokladna na bázi sw CONTO. Pokud potřebujete vést sklad, statistiky, přehledy, případně mít návaznost na eshop, pak je řešením náš autorský systém OBCHODNÍK, který společně s dotykovou pokladnou tvoří jeden celek a vedle skladové evidence umožňuje výrobu dle kusovníku, tisk cenovek na základě nedefinovaných šablon (texty, grafika, logo, čárový kód, QR kód apod.) a také evidenci, prodej a uplatnění dárkových poukazů.
-
Evidence zakázek
-
Změna DPH u komponent při montáži
-
Prodej pomocí PLU
-
Prodej pomocí čárových kódů
-
Rychlé klávesy pro neprodávanější zboží
-
Prodej a příjem dárkových poukazů
-
Tisk etiket a cenovek
-
Komunikace s e-shopem
-
Evidence kusovník
-
Odpis ze skladu dle kusovníků
-
Evidence přijatých záloh
-
Evidence zakázek
-
Změna DPH u komponent při montáži
-
Prodej zboží i služeb
-
Platba hotově, kartou
OPRAVNY A SERVIS
U servisu a opraven je to specifikum, že zákazníkům ihned nic neprodáváte, ale naopak si od nich berete určité věci k opravě, zákazníkovi vystavíte doklad - potvrzení o přijetí věci do opravy a ve většině případů požadujete finanční zálohu. Pokladny na bázi sw CONTO umožňuji evidovat celý tento počáteční postup, nejen včetně tisku potvrzení ale i včetně tisku samolepící etikety s čárovým kódem zakázky. Následně lze do otevřených zakázek evidovat použité komponenty a také evidovat práci a služby (včetně informace, kdo práci či službu provedl). Ve chvíli, kdy si zákazník vyzvedává opravenou věc, uzavřete zakázku a vyúčtujete jej v hotovosti nebo kartou. V případě potřeby sledovat stavy zásob, evidovat výrobu, odepisovat suroviny a komponenty, lze pokladnu doplnit o sw Obchodník, který umožní kromě evidence zásob i další funkce - statistiky prodeje, přehledy apod.
-
Tisk etiket a cenovek
-
Komunikace s e-shopem
-
Evidence kusovník
-
Odpis ze skladu dle kusovníků